Regulamin

REGULAMIN SPRZEDAŻY INTERNETOWEGO SKLEPU : WWW.E-RZYMSKIE.PL

.
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
a) Regulamin określa warunki i zasady sprzedaży wyrobów, przez Firmę F.H.U ROLMAT z siedzibą w Białotarsku 44, 09-500 Gostynin o Numerze NIP: 971-062-10-93, za pośrednictwem Internetu- poprzez witrynę znajdującą się pod adresem URL: www.e-rzymskie.pl
b) Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem Internetu w formie umowy zawieranej na odległość, pomiędzy składającym zamówienie, zwanym dalej Klientem, a sprzedającym, zwanym dalej ROLMAT
c) Kupującym może być każda osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, posiadająca konto poczty elektronicznej oraz posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.
d) Każda osoba składająca zamówienie (zwana dalej Klientem) w sklepie internetowym.
a) Podanie przez klienta danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich brak uniemożliwia dokonanie zakupów. Dokonując zakupu Klient wyraża zgodę na wykorzystywanie danych osobowych Klienta w celu i w zakresie potrzebnym dla wykonania przez sprzedawcę zamówienia (tj. dla dostarczenia Klientowi przesyłki i dokonania rozliczeń). www.e-rzymskie.pl jest zobowiązana zapoznać się z regulaminem. Nieznajomość Regulaminu nie zwalnia Klienta z zawartych w nim zasad.
e) Podczas dokonywania zakupów w sklepie internetowym Klient potwierdza fakt zapoznania się z niniejszym regulaminem i potwierdza, że akceptuje go w obowiązującej formie.

2. DANE KLIENTA
a) Podanie danych osobowych w formularzu zakupowym niezbędne jest do przeprowadzenia transakcji zakupu. W interesie Klienta leży podanie prawidłowych danych umożliwiających kontakt i dostarczenie zamówionego towaru – ROLMAT nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje wynikające z błędnego podania danych.
b) ROLMAT zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji zamówienia, w wypadku gdy dane podane przez Klienta, będą niezupełne (brak imienia, nazwiska, adresu, nr telefonu bądź adresu mailowego),lub gdy dane podane przez Klienta są błędne lub nieprawdziwe.

3. PRZEDMIOT DZIAŁALNOŚCI
a) Przedmiotem działalności sklepu internetowego www.e-rzymskie.pl jest sprzedaż : rolet rzymskich wykonanych na miarę, mechanizmów oraz akcesoriów do rolet rzymskich za pośrednictwem Internetu.
b) Zdjęcia prezentowanych na stronie produktów mają charakter poglądowy. Barwa oraz kontrast zdjęć mogą nieznaczenie odbiegać od stanu faktycznego w rezultacie istniejących ograniczeń technicznych za co ROLMAT nie ponosi odpowiedzialności.

c) Niewielkie odchylenia w jakości, kolorze, rozmiarze, wykończeniu itp. dopuszczone są w handlu i/lub technicznie nieuniknione, nie stanowią uzasadnionego powodu do reklamacji. Tolerancja dla wszystkich produktów wynosi do 3%.)

d) Wszystkie nasze produkty są wykonywane na miarę zgodnie z zamówieniem Klienta.
Klient decydując się na zakup winien wiedzieć, że wszystkie nasze produkty są niestandardowe oraz, że są wykonywane pod aktualne zamówienie. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Art. 38. punkt 3. Zwrotom nie podlegają towary nieprefabrykowane wyprodukowane lub zaimportowane na zamówienia klienta.

e) Wszelkie zmiany w złożonym zamówieniu należy zgłaszać w ciągu 24h od chwili złożenia zamówienia na e-mail: biuro@e-rzymskie.pl

4. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
a)Zamówienia przyjmowane są 24 godziny na dobę poprzez dodanie produktów do koszyka, wypełnienie wskazanych w formularzach danych oraz zatwierdzenie zamówienia.

a) Dodanie produktu do „koszyka”, oraz naciśnięcie przycisku „KUPUJĘ I PŁACĘ” oznacza złożenie zamówienia (oferty kupna).

b) Zamówienia można również składać za pośrednictwem umieszczonego na stronie formularza w zakładce KONTAKT lub poprzez adres : mail: biuro@e-rzymskie.pl

 

5. PŁATNOŚĆ

Klient może wybrać następujące formy płatności:
a) Za pobraniem – płatność przy odbiorze przesyłki,

b) Przelewem na konto firmy F.H.U. ROL MAT z siedzibą w Białotarsku 44, 09-500 Gostynin
nr konta : mBank 43 1140 2004 0000 3602 7571 2192 (ważne aby w tytule przelewu umieścić informacje tj : Nr zamówienia, imię i nazwisko osoby dokonującej zakup).
c) Płatności internetowe DOTPAY

6.  CENY
a) Wszystkie ceny podane na stronach Sklepu Internetowego są podawane w polskich złotych (PLN) i są cenami brutto.

b) Podane ceny wyrobów nie zawierają kosztu dostawy.


7. DOSTAWA

a) Wszystkie nasze dostawy realizowane są na obszarze Polski za pośrednictwem firmy kurierskich tj: GLS, UPS oraz POCZTY POLSKIEJ.
b) Doręczenia kurierskie realizowane są w godzinach 10:00 – 17:00.
c) Koszt dostawy nie jest zawarty w cenie produktu. W zależności od wybranej opcji płatności, koszt wysyłki zostaje dodawany do kwoty zamówienia tj:

  • przy płatności za pobraniem, koszt przesyłki wynosi 25 zł
  • przy płatności przelewem, koszt przesyłki wynosi 22 zł
  • przy płatności dotpay, koszt przesyłki wynosi 22 zł

 

8. CZAS REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

a)Termin realizacji złożonych zamówień wynosi : dla gotowych rolet rzymskich do 10 dni roboczych, dla pozostały produktów ( mechanizmy,  akcesoria i dodatki) do 3 dni roboczych

W przypadku, gdy okaże się, że realizacja nie jest możliwa w ustanowionym terminie, klient zostanie niezwłocznie o tym fakcie poinformowany
b) Jeżeli do 3 dni od daty złożenia zamówienia na konto bankowe sklepu nie wpłynie należna kwota, zamówienie zostanie anulowane.
c) Pracownik ROLAMT poinformuje o zmianach dokonanych w zamówieniu. Informacje te zostaną wysyłane na podany przez Klienta adres e-mail lub numer telefonu.

9. WADY I ZWROTY

a) ROLMAT zastrzega sobie prawo do rozbieżności pomiędzy wymiarem podanym przez klienta, a faktycznym wymiarem produktu wykonywanego na miarę, nie większą jednak niż 3% danego wymiaru.
b) ROLMAT nie ponosi odpowiedzialności za skutki zdarzeń losowych, na które nie miał wpływu, a które uniemożliwiły lub utrudniły wykonanie umowy.
c) ROLAMT nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z błędnego wykorzystywania oferowanych produktów.
d) Wady fizyczne (uszkodzenia) powinny być zgłaszane bezzwłocznie, najpóźniej w terminie 7 dni od daty otrzymania wysyłki.

e) ROLMAT rozpatrzy złożoną reklamację i poinformuje Klienta w terminie 14 dni, liczonych od daty złożonej reklamacji.
f) Nieznaczne różnice kolorystyczne między prezentacją internetową, a wyglądem oryginału jakie mogą wystąpić, wynikają z powodów technicznych i nie mogą być przedmiotem reklamacji. ROLMAT dołoży wszelkich starań, aby cyfrowe fotografie prezentowanych produktów były najwyższej jakości.
g) Uszkodzenie przesyłki w trakcie transportu będzie uwzględniane tylko na podstawie zgłoszenia dokonanego u pracownika firmy kurierskiej w momencie dostarczenia przesyłki.

10. POLITYKA OCHRONY PRYWATNOŚCI
a) Podanie przez klienta danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich brak uniemożliwia dokonanie zakupów. Dokonując zakupu Klient wyraża zgodę na wykorzystywanie danych osobowych Klienta w celu i w zakresie potrzebnym dla wykonania przez sprzedawcę zamówienia (tj. dla dostarczenia Klientowi przesyłki i dokonania rozliczeń).

11. ZAKOŃCZENIE
a) W sprawach nieregulowanych przez niniejszy Regulamin stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.